onsdag 28 april 2010

Jo, jag lever faktiskt :P

Tjena tjena
Trökbloggarn skulle jag vilja kalla mig själv just nu. Herre gud, det känns som jag gör allt UTOM att sitta vid datorn nu för tiden. Men jag hade i alla fall en underbar helg i Lofsdalen med Mamma och Daniel. Längtar redan tillbaka. Fotade lite och det kommer väll bilder så småningom när jag har tid. Men jag ska i alla fall lägga ut en bild på Hanna sen jag fotade henne i studion, resten kommer senare.
Hihi, jag och Daniel tjockade oss med chirre och dirre ikväll fast det inte är lördag, va busigt av oss ;)
Jo jag undrar, om man befinner sig i Bollnäs på sista april vart drar man då om man vill se en stor hög som brinner? :)
Nu blir det sängen snart. Puss / Lina

2 kommentarer:

  1. puss på dig gumman! :)
    brukar dom inte ha brasa på långnäs? :P
    <3

    SvaraRadera
  2. Puss på dig =) Ehm jag vet inte, jag brukar inte "fira" i Bollnäs :P

    SvaraRadera