tisdag 25 maj 2010

1 år med Daniel :)

tjena tjena
det har hänt en hel del sen jag bloggade senast :) I helgen som var har jag & älsklingen varit på "smekmånad" i Lofsdalen och firat våran 1 års dag :) En riktig toppen helg måste jag säga :) Helt sjukt att det redan har gått 1 år, det känns som om det var typ igår vi träffades för första gången :)
Och jag är så glad att jag har dig vid min sida Daniel, du är världens bästa pojkvän. Jag älskar dig! <3

Nu sitter jag med skrikande huvudvärk och känner med så himla värdelös. Det hade varit så himla skönt att gått på sommarlov och haft ett godkänd i Matte B i fickan. Men så blev det inte, antagligen så kommer jag få göra hela kursen på fritiden i 3:an. PLUS att jag har ju inte klarat Kemi kursen heller. Två stycken världens tråkigaste, värdelösaste, svåraste saker på fritiden. kul!
Nu ska jag duscha och krypa ner. Helst vakna om ett år ungefär, för då är det slut på skolan typ!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar