lördag 25 september 2010

Sista inlägget?

Tjolahopp tjolahej!
Vilken super mysig lördag :-) Jag och Daniel har funnit med en hel del saker. Vi var bland annat och kollade (eller möjligvis lyssnade) på ljudtävlingen som ägde rum idag. Trots det förbannade regnvädret :-P Tyckte inte att ljudtävlingen var någon höjdare vilket fall som helst.
Jag har köpt en ny stav till min tungpiercing idag, dock så tyckte jag att den var för kort så jag får nog köpa en lite längre nästa gång :-)

Såklart så har vi fotat idag också eftersom Daniel har fått hem sitt objektiv ;P Och tillslut efter minst en timmes pyssling och doning så fick vi till några riktigt snygga bilder på Redbull burken :-)
Dom som är nyfiken på bilderna kan gå in på snyggves blogg ;) http://danielsmedia.blogg.se/
Själv visar jag två bilder ifrån myset igår :)
Det här kaaanske är det sista inlägget jag gör på den här bloggen, känns lite sorgligt men skönt med lite förändring :) Älsklingen sitter och designar en ny till mig just nu :)



1 kommentar:

  1. I am glad to be one of several visitants on this great website (:, regards for posting . I found this similiar one here
    Notable web blog, Distinguished comments that I can tackle. I am moving ahead and can apply to my current job as a cat sitter, which is very enjoyable, however I must additional expand. Regards
    obst und gemüsereiniger

    SvaraRadera