onsdag 28 juli 2010

#2

hejsan svejsan
här sitter jag och är svintrött. varför lägger jag mig inte?
grillnatta, vilket fjasko! tur brudisarna var med annars var det värdelöst...
efter grillnatta gjorde jag och erika jennifer sällskap hem och myste hela natten :)
Har också varit en hel del med min älskade syster, idag har vi haft en riktig syster-dag :) verkligen super mys :)
Har tillomed hunnit med att hälsa på storebror Nicklas idag och det var inte så tokigt det heller :) Han trollade med sin fula kortlek så nu grubblar jag ihjäl mig på hur han gjorde, höh?
Jo höll på att glömma, har ju tagit ett litet hål i tungan också. fruktansvärt ont gjorde det och gör fortfarande. men så fort smärtan försvinner så blir det kanon :)

Längtar så fruktansvärt mycket efter min älskade pojkvän!
det känns så himla tomt utan honom. det är cirkus 9 dagar kvar nu tills han kommer hem. låter ganska långt men förhoppningsvis går det fort.
Och du älskling, efter att jag läste det du skrev till mig på din blogg så slog det allvarligt dubbelvolter i mitt hjärta. det har nog Aldrig pirrat så mycket i magen som det gjorde då.
jag har suttit här hur länge som helst nu och försökt skriva ner något lika fint till dig men allt jag skriver känns bara konstigt för det går inte att beskriva min kärlek till dig med ord för det finns inte så många, och då får jag hålla på i flera år. Men du ska veta att jag är sjukt glad över att jag har dig. att jag får vakna upp med dig, vara din stolta flickvän och samt få avsluta dagen med dig. det är nog det bästa jag vet! Du gör mig glad, lycklig och mycket trygg när jag är med dig. Jag vill alltid ha dig vid min sida. för mig finns det bara En, och det är du Daniel, och så kommer det alltid vara.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Din Lina <3

Nyfiken på vad Daniel skrev till mig? :) Kolla in här: http://danielsmedia.blogg.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar