fredag 30 juli 2010

Brudarna!

Tjena hejsan
Halkade in på ett bananskal på Roma ikväll där brudarna var :) Jennifer, Ciccan, Lina, Erika och Malin närmare bestämt :) Efter lite mys i värmen där så förflyttades myset till Malin på bonden :P Det finns ju några sportnördar i det där gänget så det blev att vi glodde på friidrott ;D
Fick skjuts hem av världens sexigaste taxichaffis, ja då snackar jag självklart om Erika Johansson ;D haha! Som imorgon ska klippa av sig håret och våga sig på en annan frisyr. Tror det kommer bli skit bra! :) Lycka till stumpan :)

I morse pratade jag med Daniel i 1½ timme, jag ryser seriöst när jag hör din röst :$ Längtar så fruktansvärt mycket efter dig! Men på något sätt så känns det som att den här veckan gå as fort :)
Älskar dig mest<3

Tog en bild ifrån Erika från förr :)

2 kommentarer:

  1. Tack sötfia! <3 Men jag ser verkligen sjuk ut på den där bilden, haha.

    /e.

    SvaraRadera
  2. men nee, sjukt söta båda två :) <3

    SvaraRadera