lördag 31 juli 2010

Fredagsrocken!

godkväll godkväll :)
Är precis hemkommen ifrån fredagsrocken :) Det var faktiskt roligt fast det typ bara var 30+ där ;P Skönt att dansa av sig lite :) Men självklart ska jag straffas på något sätt, menar att mina fötter mår ju inte särskilt bra...
Nu har jag precis tvättat av mig sminket och sitter och funderar om jag är onormal eller inte. Nu har jag varit ifrån min älskling i en vecka och jag håller seriöst på att dööööö av längtan! Nu är det en vecka kvar innan du kommer hem men jag skulle kunna göra vad som helst för att du skulle komma till mig nu :/ Och inte nog med det, sitter och plågar mig själv med att kolla igenom alla bilder jag har på honom och jag ska dela med mig av min absolut favorit bild. Jag är Kär! Så himla Kär i dig Daniel! Älskar dig!

Morgon dagen kommer se ut så här, middag med världens bästa svärmor :) Sen kanske backfest i Vallsta om jag hinner, sen är det cruising i Bollnäs som gäller ;) Karro och Bea kommer hålla mig sällskap! Det kommer bli kanon :)
Nu ska jag krypa ner och se en film :) Nattinatti och tack för ikväll Jennifer och Marre :)

miss you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar