tisdag 23 februari 2010

CAD, bland det värsta som finns!


Godmorgon godmorgon :)
Sitter i skolan nu och början skoldagen med världens värsta ämne. Och då talar jag såklart om CAD. Djävulens ämne, lika som matte ;) Det är bara massa ritningar och jag fattar ingenting :P
Jaja, det är bara att kämpa på för jag ska klara det!! :)
Sov hos Daniel inatt igen, blev rätt sent eftersom vi pluggade ett bra tag. Du är jätte duktigt Daniel, kämpa på :) Sen kollade vi på Avatar, eller rättare sagt vi började kolla. Daniel började snarka i full kareta så det var lika bra att gå och lägga sig :) Ska kolla klart på filmen imorgon :)
Efter skolan idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kom med förslag! :)

Nej nu ska jag försöka förstå mig på den här förbaskade ritningen.

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar