måndag 15 februari 2010

Flyttat in :)


Godmorgon godmorgon :)
Nu var det länge sen jag skrev någonting här. Det har varit så mycket annat som har tagit tagit upp min tid och ork. Men nu är jag tillbaka :) Just nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Hoppas dagen går fort för jag orkar verkligen inte med skolan just nu.
Helgen har varit jätte rolig faktiskt :) I fredags umgicks jag med Jennifer och Amanda, vi skrattade så mycket så jag hade faktiskt träningsverk i magen dagen efter :P I lördags flyttade vi för fullt, eller alltså fixade i lägenheten. Så nu är det meningen att vi ska bo där på heltid :) Senare gick jag till Daniel, Sandra och Jimi en sväng :)
Igår på alla hjärtans dag sov jag första natten i lägenheten och myste till en film :)
Helt okej helg :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske fotografera lite grann :)
Men innan jag glömmer bort så måste jag skriva en viktig sak

IDAG FYLLER IA GUTTENKUNST 18 ÅR! GRATTIS SNYGGING :D <3

Jag skriver nog lite mer ikväll om jag orkar :)
Puss o Kram / Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar