tisdag 9 februari 2010

Daniel Hedberg

Det kommer nog ta ett tag innan jag inser vad som nyss inträffat och innan man vänjer sig med tanken att man inte har den man älskar vid sin sida längre. Det kommer bli så fruktansvärt tomt utan dig Daniel. Att inte få krypa ner med sig, avsluta dagen med dig, höra dina andetag och vakna upp med dig. Allting gick så himla fort, vi skulle aldrig haft så brotom.
Du har lyst upp min dag från allra första dagen då vi kom nära varandra. Efter ett tag insåg jag att det fanns mer känslor för dig än bara vänskap. Du var liksom den rätte, min drömprins, som jag alltid drömt om. Sedan dess har jag alltid älskat dig.
Jag vill tacka för de 9 månaderna som jag fick spendera med dig. Vi har varit med om så mycket tillsammans. Vi har delat kärlek, glädje, skratt och sorg. Sånt som man ska göra när man är ett par.
Jag hoppas fortfarande på en framtid med dig, även fast det ser ganska mörkt ut nu.

Jag älskar dig Daniel och det kommer jag alltid att göra. Det finns inte ord till hur mycket jag älskar dig.
Du har lämnat de vackraste fotspåren i mitt hjärta./Lina

3 kommentarer:

  1. :( så gulligt skrivet gumman <3
    /sandra

    SvaraRadera
  2. vi känner inte varann så jätte bra lina. men jag finns här i vilket fall som helst! <3

    SvaraRadera
  3. Jag Älskar Dig Lina<33du är den bästa mostern i hela världen<33 det vet du!pusss

    SvaraRadera