lördag 27 februari 2010

Shopping, bio och massa kul :)


Hejsan hoppas :)
Har precis kommit hem efter en hel dag i Gävle med Daniel :)
Åkte dit för att vara smakråd åt Daniel när han storhandlade kläder men det slutade ju såklart med att det blev lite shopping för mig med ;P Inte kläder dock men en snygg hatt och en plånbok ( vilket verkligen behövdes). Det var nog Bella och Camilla som fick mig att köpa en hatt, ska försöka använda den så mycket som möjligt :P
När Daniel och jag kände oss nöjda med shoppandet och var lagomt trött i fötterna så var det inte helt fel att slå sig ner i en biosalong och kolla på "Farsan". Riktigt bra film, as rolig! :D
Tack för en superduper mys dag Daniel :)
Imorgon ska jag jobba på Ica mellan klockan 09.00 - 15.00. Efter det åker jag till Daniel och förhoppningsvis går på fest :)
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll / Puss Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar