söndag 1 augusti 2010

Bollnäs cruisingen

Tjena hejsan :)
Sitter vid datorn och tycker att det är förbaskat kvavt. Hade ju varit skönare med lite sommarvärme men icke!
Har precis pratat med älsklingen i nästan 3 timmar :P Jag räknar ner för fullt tills han kommer hem och nu återstår det 6 dagar tills jag får min andra halva tillbaka :) Och förhoppningsvis går det nog fort :)
Gårdagen såg ut så här, middag med världens bästa svärmor på Kina :) Supergott och supertrevligt! :) Efter det hämtade Karro mig i Bollnäs för att sen åka till Vallsta till den årliga backfesten som jag inte har varit med på på flera år. Sen Åkte vi vidare till Bollnäs-cruisingen med karros guling ;) Mötte upp Bea-sås och och gosa lite med henne ;P
Tyckte att lördagen var riktigt kul :)
Bjuder på två bilder sen igår :) . Superläckert, eller inte! Haha :P
Nu ska jag försöka få någonting i magen och städa rummet :)
Hade bra / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar