onsdag 4 augusti 2010

Äckliga krankar

Är det det här som ska kallas svensk sommar? Va imponerad man blir. När jag jobbade för fulla muggar var det hur varmt som helst men när jag har tid för att ligga på stranden och ha det gött ja då ska det självklart bli skit väder. Jävla flyt man har!
Idag har jag iaf lagat världens godaste spegetti o köttfärssås! Det finns nog ingen i hela världen som kan göra godare köttfärssås än mig ;)
Och receptet är tophemligt så kom inte men några dumma idéer om att jag ska ge ut receptet ;) Nej, nej glöm det! ;)
Nu ska jag slå ihjäl alla dessa äckliga krankar som flyger in i rummet så fort man öppnar fönstret för en nypa luft... Jag har redan slagit ihjäl ett dussin.
massmord ... film ... sooooova ...
saknar dig älskling <3
/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar