tisdag 24 augusti 2010

Boosta ditt ego!

Jag är absolut ingen person som läser böcker. Jag har väldigt svårt att fastna för en bok som jag inte tröttnar på. Men nu har jag hittat en bok som jag faktiskt jätte gärna skulle vilja läsa. Den heter "Egoboost" och är skriven av Blondin Bella. Jag är inte alls så förtjust i henne så jag läser inte heller hennes blogg så ofta men boken verkar riktigt bra :) Som jag har fattat så handlar den om saker som tonårstjejer mest brukar fundera över. Skola, vänner, sex, och olika val i livet. Hon skriver mycket om sig själv, vad hon har varit med om och sånt som hon har varit med om. Svåra gymnasieval, betygspressen, sexuella övergrepp. Tanken med boken är i alla fall att man ska peppa sig själv, "boosta sitt ego"
Våga tro på dig själv och förstå att du är den viktigaste personen i ditt eget liv.

Jag tänker lätt köpa den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar