onsdag 18 augusti 2010

Överaskning

hejsan
är det bara jag som tycker att det är typ höst nu? det är verkligen svin kallt ute nu :( Satan va sommaren är kort! Men ändå så välkomnar jag hösten, ser fram emot en mysig höst :)
Ja och eftersom det var sånt deprimerande grisväder ute idag så var jag lite halv deppig. Men då kom min älskade pojkvän och sa att vi skulle ner på stan en sväng :) Han köpte en burk med mineral foundation ifrån Id till mig som jag velat ha väldigt länge :) Då blev jag genast på bra humör igen, hihi :D Tack så jätte mycket älskling, du kan verkligen dina knep när jag är deprimerad (a) Love you! <3 Nu har vi precis varit ute en sväng i regnvädret, så då passar det perfekt med att mysa ner i sängen och dra en rulle :)Jo just det, var iväg till tandis idag och lagade tanden min som jag bet av. Gjorde lite ont men nu känns det mycket bättre :)
Puss/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar