tisdag 17 augusti 2010

Aj min tand!

Tjena hejsan :)
Riktig mys måndag måste jag säga :) Jag och Daniel var iväg och fotade lite borta vid några as gamla hus, Daniel fick till några fina bilder på husen :) Jag fotade mest på Daniel ;p
Vi har hittat en hel del gamla vägar som vi har planerat att utforska lite, haha :)

Nu har mitt arsle varit planterad i sängen jävligt länge, har varit så mycket bra på tv:n, jag som typ aldrig kollar på tv program :P Jag har också råkat klantat till det riktigt rejält... Satt och tuggade på en godis och råkade tugga lite snett på jag bet av en bit av en tand. pga av tungpiercingen! Ska ringa tandis direkt imorgon så jag får en akut tid. Känns inte så bra att ha sylvassa tänder haha :PNu ska jag och älsklingen ut på hemliga äventyr :D Riktiga äventyr ;P
Puss/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar