tisdag 3 augusti 2010

Pizza-tisdag med Madelen

Idag var en sån där dag då man är skit hungrig, men inte alls sugen på något. TILLS jag kom på att det var sjukt länge sen jag tjocka i mig en pizza :) Så fort ner på Stan för att möta upp middagsunderhållningen Madelen Einarsen ;) Vi proppade i oss en varsin stor pizza på Milano och snackade massa skit ;) Det var riktigt trevligt att träffa dig Madelen, det var så länge sen vi gjorde något :) Jo, och så premiär knäppte jag en bild med min Iphone på sötMadde :) Riktig sötnos!
Jo jag kanske ska ta och berätta vad som hände inatt. Vaknade vid mellan 02.00 och 03.00 inatt av att det rann blod ur munnen på mig. Och då menar jag verkligen rann! Sprang ner på toaletten för att försöka stoppa det men det var helt omöjligt. Så jag fick panik och ringde akuten och frågade vad jag skulle göra, kyla med is. Ja, självklart Lina att du inte kom på det själv!! knäppis!? Nu efter kanske 30-40 minuter så slutade det äntligen att blöda. Men det var ganska läskigt faktiskt att vakna med munnen full av blod. Och för den delen så smakar det ju inte så vidare heller ;s

Nu ska jag göra ÄNNU ett försök att se Avatar utan att somna! Fan va kass jag är :P
Världens positivaste grej, imorgon när jag vaknar är det bara TRE DAGAR KVAR! Nu är det verkligen nära! Saknar dig så älskling <3
pussss/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar