lördag 7 augusti 2010

Minigolf med Hanna!

Jag har haft en helt underbar dag med världens bästa Hanna idag :D Vi har gått på "stan" och Hanna har shoppat som en dåååååre! Jag har faktiskt också handlat lite underkläder :) Super söta!
Lite senare mot kvälls sidan tog vi en omgång minigolf och Hanna spöade mig ganska så bra, och hon var väldigt mallig ;) Och jag vet inte varför men hon skrev alltid med mycket kraftigare text när hon skulle skriva upp mina förbaskade 7:or, ja och det bar ju en hel del... ;) Tack för en god match men nästa gång tar jag dig allt! :)
Nu har jag tagit plats framför datorn och jag har samma känsla som när man var liten dagen före julafton (a) för imorgon kommer ÄNTLIGEN min drömprins hem (a) Jag längtar verkligen ihjäl mig nu! Så nu strax ska jag sova sista natten som själv i sängen, imorgon blir det lite trångare (a) hihi...
Nu får ni njuta av lite bilder på Hanna ;p
/L


1 kommentar:

  1. dagen var underbar! och du är underbar! och förlåt för att jag spöa dig i minigolf..men kan inte rå för att jag är grym ;)kärlek till dig!

    SvaraRadera