fredag 20 augusti 2010

Dax för fredagsmyyys!

Hej alla monsterdiggare!
Nu börjar det dra ihop mig inför skolstarten. Jag känner verkligen inte för att börja 3:an. Inte ett enda dugg. Jag trivs bra med att lata sig hela dagarna :) Men men... Idag är det iaf fredag och vad betyder det? Jo fredags-mys! :) Så jag och älsklingen har planerat en super mysig kväll med film :) Och jag kom på att det var sjuuukt länge sedan jag käkade riktig kladdig kladdkaka så det vill jag verkligen ha till filmen senare :)
Nu ska jag gå och pussa på min älskade pojkvän som sitter och tokläser kissies blogg ;) haha sötnos! Älskar dig <3

Hör kanske mer utav mig senare :)
/L

2 kommentarer:

  1. Jag sitter inte och tok läser kissies blogg.. Du som är besatt av kissie och blondinbellas blogg ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte varit in på blondinbellas blogg på säkert ett halv år ;) Så du ska inte säga något du, kissie-lover ;) <3

    SvaraRadera