lördag 9 januari 2010

50 års kalas!


Hej alla glada :)
Här sitter jag med en näsa som är täppt och ett par ben som värker och mår lite så sådär. Men jag har ändå tänkt att åka till 50 års kalaset i Vallsta en sväng.
Stockholmsresan igår var toppen, riktigt kul var det faktiskt fast dock jävligt kallt! Shoppade lite kläder, en skjorta, ett linne, "nattlinne", stöd strumpor ( som är hur skön som helst) och en tröja till Daniel :) Nöjd med mina köp men nu är pengarna slut :/ Jag och Daniel gjorde stan ganska så fort sen gick vi mot gamla stan och fotade :) Eller aa , Daniel fotade. Jag har ju ingen kamera än men den kommer till veckan :D Men Daniel fick riktigt snygga bilder faktiskt :) Sen klockan 19.00 blev det bandy på Zinken och Bollnäs förlora!!! -.-
Aja det var en riktigt rolig trip till Stockholm i alla fall :)
Nu kommer Mamma och hämtar upp mig snart för att åka vidare på kalas i Vallsta. Kommer inte bli långvarig där med tanke på hur jag mår. Men ska bli jätte kul att träffa alla :)

Langar över en liten bild på mig själv och min nya skjorta :)
Puss/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar