måndag 4 januari 2010

Taggar inför Paradise Hotel



Godkväll :)
Nu sitter det ett örhänge i vardera öra på Lina Svenskas. Det gjorde inte så ont men Daniel tror att jag verkligen skrek inombords, men så farligt var det inte ;) Vi var på Mobackes idag och tänkte fota lite blommor och djur men det var inventering där för fulla muggar så det vart lite svårt. Därför blev det inga bilder idag men jag lägger istället ut en bild ifrån i igår som jag blev nöjd med :)
Jag kan berätta att jag har letat fram min gamla digital kamera som har legat och dammat i några år men laddaren verkar inte vilja fungera tyvärr :/ Men vi håller tummarna på att Daniel får igång den :) Från det ena till det andra, jag hoppas att de närmsta 2 timmarna rullar på ganska snabbt för klockan 22.00 är det äntligen PARADISE HOTEL som jag har längtat efter :D
Nej nu ska jag gå och göra i ordning lite varm choklad till mig och min pojkvän, blev så sugen på det :)

Kram/ Lina

1 kommentar:

  1. Paradise Hotell är barnförbjudet Lina. Man måste vara 18 år. Dessutom får du inte vara uppe så sent :)

    SvaraRadera