söndag 10 januari 2010

Tjock Söndag

Hejsan svejsan i lingonskogen!
Jag sitter och funderar på en sak som håller på att göra mig fullständigt galen. Vem f*n skapade veckodagen Söndag? Det är veckans värsta dag, jag lovar jag tycker den är lika hemsk som Måndag. Hela Söndagen går man och gruvar sig tills det blir Måndag och vad betyder det? Jo, ny skolvecka. Suck. Men jag har ändå försökt gjort det bästa utav saken. Jag och Ponken (Daniel) tog en sväng till Hemköp och köpte tidernas största godis påse full med massa gottigheter. Sen hem och bäddade ner oss i soffan med tända ljus och kollade på 2012. Riktigt bra film!

50 års festen igår var jätte rolig men jag var dock inte där så länge. Men va jävla typiskt att Jennifer Snuskas skulle komma dit efter att jag hade åkt hem. Det gillade jag inte! Men men...

Aja, det är en dag imorgon med så vi hörs mer då :)
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar