onsdag 27 januari 2010

Nyfriserad


Tjena mitt bena :) Och det är precis det ja har just nu, och lugg :) Blev ganska nöjd faktiskt men väldigt ovant att se sig i spegeln. Det känns som det var typ en miljon år sen jag bloggade nu. Men siter jag här :) I skolan idag hade vi Svenska B för första gången, Ola värkar as skön så det kommer säkert bli kalas :P Har precs proppat i min pannkaka, mycket efterlängtat. Gött var det :) Ska ta och försöka att läsa lite i min bok också, den suger men det måste ju göras :/

Nu är jag fruktansvärt trött så ikväll blir det nog säng tidigt. Nu ska du få njuta av bilden medans jag springer ner och kissar ;)

Puss puss / Lina

2 kommentarer:

  1. men jävla snygging!!!!!!!!!! <3333

    SvaraRadera
  2. men vadå, jävla anonym?! ;o det var jag, mandis! :D

    SvaraRadera