söndag 24 januari 2010

Pirrar i magen

Jag borde ligga i sängen nu, hälst sova som en stock men det gör jag inte för jag sitter vid den för baskade datorn :P Men det har jag inte gjort hela dagen iaf. Daniel och jag gick ut och fotade lite bilder på mig vid en lada. Blev faktiskt riktigt fina bilder :) Sen har jag varit och övningskört lite med Mamma också :) Men allt slutade med att vi sladdade istället och Natalie satt livrädd i baksätet, haha det var riktigt roligt :D Känner att jag börjar få in lite hur man ska köra nu, så nu är det bara att ha tålamod "vilket jag har dåligt med" och fortsätta träna :)
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med en så fruktansvärt nervös känsla i magen. Jag är SKIT NERVÖS inför morgondagen. Men det går säkert bra :)
Godnatt på er / Lina Pina

1 kommentar:

  1. sjukt fin bild!:)
    allt kommer gå jätte bra! :)
    godnatt gumman! <3

    SvaraRadera