lördag 16 januari 2010

Storstädning


Hejsan svejsan i lingon skogen :)
Har precis satt mig ner och pustat ut efter 2 timmars storstädning. Så nu lovar jag att inte det finns en enda damråtta på hela övervåningen. Jätte skönt att ha det gjort nu, gruvade mig ganska mycket innan vi började, haha!
Ja, som de flesta kanske ser så blev det ingen sol idag och ingen fotografering för mig heller. Men kanske att Daniel vill vara med och fota porträtt ikväll, det vore kul :D Vi hade också tänkt att dra upp mot Sävstaås och fota lite på bandyn ikväll :)
Jag tänkte också passa på att varna er i Bollnäs, för om en liten stund kommer mamma och hämtar upp mig och jag ska få övningsköra (vilket jag inte har gjort sen i somras). Så passa er på vägarna.
Vi får se om det ramlar in nå bilder ikväll, hoppas det :)
Btw, bild på våran hemmagjorda mini studio =D
Ha det bra/Lina


1 kommentar: