onsdag 6 januari 2010

Atjoo! Prosit!

Hej!
Idag mår jag inte bra, inte bra alls. Mega förkylning på högsta hugg, täppt i nasan, nyser och sprängande huvudvärk. Så himla tråkigt att man ska behöva bli sjuk på lovet, då vill man väll ändå passa på att göra saker som man inte hinner med annars. Men det går ju ändå inte att göra så mycket eftersom det typ är 100- ute. Men det har ju sin lilla tjusning det med :) Men jag hoppas verkligen att jag hinner bli frisk innan fredag för då åker jag, Daniel, Mamma, Anna-Karin och Natalie till Stockholm och har det gött :) Först shopping på dagen och senare på kvällen blir det bandy på Zinken. Hammarby - Bollnäs :D Det kommer bli en kanon dag :)

Men nu gör jag verkligen allt för att bli frisk.
  • Mys dress
  • Stickade sockor
  • Film
  • Nässpray
  • Snyt-papper
  • Vatten
  • Ipren
Det är bara ett paket isglass (Piggelin) som fattas :/

Håll tummarna för att jag blir frisk nu / Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar