fredag 22 januari 2010

My sisters keeper, världens bästa film!

Hej underbara fredag!
Idag är jag pigg, mycket pigg faktist :)
Har inte gjort så mycket idag bara tagit det lugnt, som alla andra dagar, haha! Har gjort hemlagad pizza och egen glass. Vart riktigt gott faktiskt :) Sen har jag och Daniel kollat på världens bästa film! Enligt mig i alla fall, Daniel tyckte inte om den. Den heter My sisters keeper. Helt underbar film, fast jätte sorglig. Den rekomenderas verkligen :)
Imorgon ska jag träffa världens bästa stora syster på stan en sväng, det kommer bli kanon :)
Jag har har varit väldigt dålig med att fota nu på senaste tiden men det ska det bli ändring på, det lovar jag :)
Nu ska jag lösa lite korsord och njuta av fredagen tillsammans med min älskade pojkvän! <3
Kram/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar