torsdag 7 januari 2010

Hejdå Nikon D60




Hej alla bloggläsare :)
Idag känner jag mig mycket bättre, fast febern brukar ju stiga ganska så mycket till kvällen så vi får väll se. Jag har jag sålt min kamera till Linnea Moberg. Det kändes väldigt tråkigt att behöva sälja sin första systemkamera. Hade jag haft råd så skulle jag ställa den på hyllan och låta den damma men så bra är inte min ekonomi just nu :P Så hejdå Nikon D60 och snart välkomnar vi Canon 400D in i familjen :D Det kommer bli as kul, men att vara kamera-lös i några dagar kommer dock inte vara lika så roligt :/ Men men, jag har ju alltid Daniels ;) Snart ska jag fylla min Ipod med massor av musik för imorgon bär det av emot Stockholm. Wiie :)
En liten lurk bild vela visst också komma med, haha!

Hörs imorgon om jag orkar/ Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar