torsdag 11 mars 2010

Fotostudion på plats! :D

Hoppsan, klockan är väldigt mycket och jag borde inte vara uppe. Har svin ont i huvudet, en näsa som typ slagit världsrekord i nästäppa och en feber som kommer och går som den vill. Och det är liksom SPORTLOV, palla vara sjuk när det är lov! Men en sak var kanon bra i alla fall och det var för att fotostudion kom idag på posten :D Känns så jävla skönt att äntligen ha det som man har gått och längtat efter så länge :P SÅ nu kommer det bli en hel del fotande :) Ställde upp på lite kort idag också trots att jag är sjuk. :P
Jag har pratat med stora syster Anna-Karin också som fortfarande ligger på BB i Gävle. Förhoppningsvis så får hon och lilla William komma hem på fredag :) Jag håller tummarna för jag längtar som faaaaan! :D
Nu ska jag följa med Daniel ut när han ska röka så kanske min nästäppa släpper lite :)
Nattinatti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar