tisdag 30 mars 2010

Två nya familjemedlemmar...


Hej igen!
Har inte orkat suttit vid datorn så mycket på sista tiden. Jag har haft andra saker för mig helt enkelt. Men nu har jag satt mig ner och är redo för att skriva några rader :) Helgen var kanon, på lördagen så jobbade jag först sen åkte jag och älsklingen och grillade körv. Vilket var super mys :) Sen åkte vi iväg och bowlade och jag vann ju såklart, eller egentligen så blev det oavgjort men enligt Daniel så var det han som vann men så var det verkligen inte ;P Igår var vi iväg och köpte en varsin slöjstjärt, alltså guldfiskar :) Jätte söta :P Min Heter Madonna och Daniels heter Bob Marley :D Fast det är inte firrarna som e på bilden. Och jag har precis kommit hem ifrån syrran. har fotat hela familjen till Ljusnan bilden :) Jag lägger nog upp lite bilder senare :) Nu ska jag spela lite Sims och sen myyyysa.
Puss/ Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar