onsdag 31 mars 2010

Max med brudarna!

Tjena tjena
Här sitter jag, nyduschad och allt och samtidigt säger för mig själv att idag har varit en bra dag :)
Skolan rullade på ganska fort och när klockan slog 16.00 bar det av mot Max med Camilla, Hanna och Isabell. Super gott och super mys. Sedan lite stros i storstaden, hittade ett super fint armband på Lindex och tre påskägg på Åhlens som jag ska fylla och ge till tre lyckliga ;P Sen hjälpte jag mamma att få ordning i förrådet, eller ja det blev väll mest rensning bland alla kartonger. Sak samma i alla fall, det sög :P
Imorgon bär det av emot Järvzoo och där ska det fotas :D Förhoppningsvis ska jag väll försöka komma iväg till Gävle med Hanna om hon fortfarande vill och kan. Hoppas det i alla fall :)
Nu ska jag ta och göra kväller, eller ja om en liten stund. Ska ju hälsa på min Sims familj först ;)
Och SJÄLVKLART, Andra Avenyn ;)
Hihi, Puss/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar