torsdag 25 mars 2010

Oxfilépasta, mumma!

Nu känner jag mig skapligt nöjd faktiskt :) Har skrivit klar HLR testet eller vad man kallar det. Jag brukar vara kanon duktig på att lämna in saker sent men nu var jag minsan i tid. Fast dock i sista minuten xD Bättre än att det inte kom in alls säger jag :) Nu ska jag kolla genom lite papper inför idrottsprovet imorgon, som jag är ganska så säker på. Men nu när jag har varit så duktig så är det dags att hälsa på min Sims familj ;D hihi...
Oh, vill också meddela att jag och söti var på Spicy Cow idag och käka istället för att käka vofflor, när det är självaste voffeldagen. Lite knasigt tycker jag, men oxfié-pastan smaka prima det med! (y) :)
Som sagt nu blir det Sims sen sova.
Bild på Isabell, Camilla och jag!
Puss/Lina

1 kommentar:

  1. e det voffeldagen idag? :P det hade jag helt missat :P
    pusspuss

    SvaraRadera