onsdag 17 mars 2010

Super Mario!


Onsdag, satan va härligt att veckorna går så fort! Det är ju liksom lov snart igen =D Typ... Var hem till storasyster idag och hälsade på en snabbis :) Fick hålla i William för första gången, det var jätte mysigt :) Nu sitter jag här vid datorn efter att jag har spelat Super Mario i full kareta tills jag blev sur över att jag inte klarade banan. Piss o skit! Har man en gång börjat spela så är det skit svårt att sluta ju. Jaja, nu ska jag göra annat. Troligen glo på veckans avsnitt av Andra avenyn som jag inte har sett än. Men jag skulle lika gärna kunna gå och lägga mig, men det skulle vara för bra för att vara sant när det gäller Lina Svenskas :)

Oj höll på att glömma att gratulera Giffarna till finalplatsen, helt otroligt :D Nu slår vi Hammarby! :D

Puss/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar