söndag 21 mars 2010

Heja Bollnäs! :)

Hoppsan, nu var det visst väldigt länge sen jag bloggade. Fy skäms på mig! Nej men jag har faktiskt inte haft tid och ork till det. Men det hoppas jag att det ska bli ändring på. Helgen har varit kanon mys, hälsat på stora syster, myst med älsklingen, jobbat, promenerat och idag suttit bänkad i soffan och kollat på SM-finalen i bandy mellan Bollnäs och Hammarby. En riktig flopp match måste jag säga. Okej synd på vädret men matchen sög i alla fall. Men även fast det inte blev guld den här gången så är i alla fall jag nöjd med ett silver :) Bollnäs har gjort en sjukt bra säsong och hoppas på en lika bra säsong till hösten :) Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner i soffan och njuta av att det fortfarande är helg :)
Puss/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar