måndag 8 mars 2010

Underbar dag!


Tjabba! :)
Första dagen på lovet om man ska vara riktig och det känns underbart! Solen sken i full kareta och jag och Daniel passade på att ta oss en runda ner på stan :) Har fixat allt med beställningen av fotostudion så förhoppningsvis så kommer den nog imorgon :D Längtar som fan! Fast inte mer än Daniel tror jag för han klättrar typ på väggarna ;)
Fick veta idag att Anna-Karin och Pers lilla prins ska heta William, ett mycket bra beslut tycker jag :) Jätte fint namn :) Just nu sitter jag hemma hos älsklingen, ska alldeles strax gå ner och färga min förbaskade utväxt, ska bli jävligt skönt att bli av med den :P
Sen ska jag mysa in i min älskade pojkvän och bara njuta av att jag har honom! <3
Gammal bild men ganska snygg! :)
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar