tisdag 2 mars 2010

Händelserik dag!

Nu har jag äntligen lagt mig till rätta i sängen, helt slut i kroppen efter att ha målat garderoben i hallen. Det var jobbigare än vad jag trodde, + att det ska målas en gång till men det får nog mamma göra ;) Jag har fotat idag också till temat Tänk om man inte hade en mun och jag blev riktigt nöjd faktiskt :) Dock så kan jag inte lägga in bilderna på datorn eftersom jag inte kan hitta den förbaskade USB kabeln. Därför blev det inga bilder på bloggen heller, men dom dyker nog upp imorgon skulle jag tro :) Resten av kvällen jag ska jag plugga idrotts teori eftersom det är prov imorgon, suck. Men det är inte så svårt så det går nog bra ska du se :)
Just det, Bollnäs vann ju över Broberg idag med 5-2 så nu är dom klara för semifinal :D Härligt Giffarna!
Känns lite tomt att inte krypa ner med Daniel inatt eftersom jag har sovit där hela helgen. Men imorgon får jag träffa min sockertopp :) Älskar dig <3
Godnatt / Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar