måndag 8 mars 2010

Jag är en jävla idiot!


Hejsan!
Vill börja med att gratulera Giffarna till segern idag mot Sandviken :) Herregud vilken utklassning! :D
Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera bloggen men det har varit så mycket annat i helgen som har tagit upp min tid. Till exempel har jag gjort mitt värsta misstag någonsin. Hur fan kan man vara så sjuk??? Det är ingen som fattar hur mycket jag ångrar mig, men tiden går inte att spola tillbaka. Hur mycket man önskar så går det inte... Jag skäms som aldrig förr och har fruktansvärt ont i magen. Det är nog det värsta jag har varit med om faktiskt!
Jag är så himla glad att jag har dig Daniel! Du lyser upp min dag och får mig att må så himla bra. Jag ryser över hela kroppen varje gång du rör vid mig och det kryllar av fjärilar i magen när du säger, jag älskar dig! Tack hjärtat för att du finns vid min sida, jag älskar dig mest! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar