lördag 13 mars 2010

Härligt Bollnäs!


Har precis kommit hem till Daniel igen efter en trevlig kväll hos svärmor :) Mycket god mat och trevligt sällskap, det gillar vi :) (y) På vägen hem passade Daniel på att prova sina skridskor på Nyhamre banan, dock var den inte hel men han tyckte nog att det var roligt iaf ;) Vi ska ta en tur imorgon också då jag också ska åka. Vi får väll se hur det går... Tittade på den fjärde semifinal matchen mellan Bollnäs - Sandviken idag, jävlar vilken rysare. Jag trodde hjärtat skulle hoppa ut helt alltså. Men Bollnäs vann tillslut tack vare ett lysande mål utav Per Hellmyrs. Jag ska verkligen hålla båda tummar och tår, ja allt som går, nu på tisdag då det avgörs. Oh det kommer bli magiskt :) Men nu har jag inte tid att sitta vid den här plåtburken längre, ska mysa ner i soffan och njuta utav lördagen med min snygging :) Hörs imorgon.
(Bilden är inte ifrån den här matchen, kanske syns på tröjorna också xD )
Puss / Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar